Monday, November 2, 2009

bapaku masuk hospital lagi.....


Ahad
Aq tgh sedih la,bapak aq masuk hospital lagi aq xtau la sebab ape.kesian die
tahun ni memang satu tahun yang sueeee arrr, aq taktau sebab ape bisnes pon down ,Bapak aq jer dah masuk hospital bulan lepas jer dah 5 kali .Ahad lepas die muntah darah aq harap bapak aq ok jer.xnak die sakit lagi aq cume nak die jadi baik,sihat. aq xtau nak citer kat sape.sape yg dah bace tolong la doakan untuk bapak aq,dan bagi komen ,kenapa la hidup aq jadi macam ni ,all the time aq cume nak die hidup happy ,Aq xbole bayangkan kalau apape yang terjadi kepada bapak aq ,sekarang die kat wad lagi .harap-harap die ok .dengan confidance aq .aq doakan die akan pulih .

1 comment:

Hani Suraya said...

dash..
ko slalu soh aku kuat.. kat blog aku pon ko komen, soh aku kuat.
hidup ni cabaran!
aku taw ko riso kan famili ko..
aku doa kan ayah ko cepat sihat
so xd la ko rasa diri ko suey lagi..
tp aku bangga dpt kwn mcm ko
ko korban diri ko utk ayah ko.
sbb aku x penah wat lagi sume tu
n aku bangga ngan ko.
ko xmo sedey2 ok!

Post a Comment